.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيش بيني وضع هواي استان گيلان

كارشناس اداره هواشناسي استان گيلان گفت:از يكشنبه هفته آينده شاهد بارش هاي قابل ملاحظه و كاهش دما در سطح استان خواهيم بود.

مهندس غلامي اظهار داشت: افزايش دما در تير ماه سال جاري نسبت به ميانگين بلند مدت 10 درصد بوده است و همچنين ميزان ميانگين بارندگي در اقصي نقاط استان گيلان نسبت به بلند مدت در همين زمان از 10 تا 60 درصد كاهش داشته است.

وي خاطرنشان كرد: اين افزايش دما در تابستان سال جاري تنها در استان گيلان و يا كشور ايران نبوده است بلكه كل نيمه كره شمالي براساس اطلاع سنجي كه از مراكز معتبر دنيا صورت گرفته است در 2010 توانسته اند ركورد جديدي را در زمينه افزايش دما ثبت كنند كه اين ميزان افزايش دما غير از سال 1998 امري كاملا محسوس است.

مهندس غلامي افزود: با نزديك شدن به روزهاي شهريور ماه انتظار كاهش دما به صورت رگبارهاي پراكنده را مي توانيم شاهد باشيم و با توجه به ناپايدار بودن وضعيت جوي و تغيير ناگهاني در بعضي مواقع تا پايان هفته شاهد رگبارهاي پراكنده با احتمال رعد و برق را در بعضي مناطق پيش بيني مي كنيم كه عمده اين رگبارها خيلي محسوس نيست اما در ابتداي هفته آينده با ورود يك سيستم پرفشار مي توانيم شاهد بارش هاي قابل ملاحظه اي در سطح استان و كاهش دماي جوي هوا باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.